måndag 21 juni 2010

nu är det dags..................

Jag o kidsen gjorde ett kraft tag med tvätten idag. Vi sorterade alla strumpor.
Men........... någon gjorde allt för att sabba :P



Det hela tog nog mer än dubbelt så lång tid........


Sen tog vi oss ner i källaren för lite träning.
Ja du läste rätt. Har fått tillbaka mitt j***a anama.
Visst, visst, visst jag VET att min kropp inte funkar så.
Men har 13 kg som MÅSTE bort!
(får jag inte träna pump till hösten kommer jag bli tokig!!!!)

Så jag träna med omtanke :)



Efter blev det muskel prov mellan mig o kannan.
Jag vann, 4 kg kettlebell mot hans ynka 2 kg hantel. hahahhaahahahahahha


glöm inte gissa kannans volym heller, gissa här

Emmalill
emma frank

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter er och förgyll min dag :)